۰۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۵
داور خوش یمن استقلال از راه رسید | او تاریخی ترین مسابقه استقلال را سوت زد
بازدید:۶۱۵
صد آنلاین | داوری که کمتیه داوران برای دیدار این هفته استقلال در نظر گرفته تاکنون تنها یک بار و در یکی از تاریخی ترین مسابقات استقلال سوت قضاوت این تیم را در دست داشته است.
کد خبر : ۳۵۰۳۸

رقابت‌های هفته چهارم لیگ برتر فوتبال از دوشنبه تا چهارشنبه هفته جاری در شهرهای مختلف برگزار می‌شود. برهمین اساس کمیته داوران، سیاه پوشان دیدار چهارم استقلال را نیز به ترتیب زیر انتخاب کردند.

 

استقلال تهران - استقلال خوزستان؛

داور: امیرسامان سلطانی؛ کمک‌ها: علیرا مرادی و محمدصالح عرب آبادی

 

 

نگاهی به آمار و تعداد دیدارهایی که این داور تاکنون برای استقلال سوت زده مشخص می کند قضاوت این هفته او، دومین بازی خواهد بود که استقلالی ها این داور را از نزدیک می بینند.

 

 

امیرسامان سلطانی اولین و آخرین بازی که برای آبی پوشان تهرانی سوت زده به هفته پایانی (سی ام) لیگ برتر بیست و یکم برمی گردد. سه شنبه، ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ (۱ سال و ۳ ماه و ۲۴ روز پیش) در استادیوم آزادی دهها هزار استقلالی در حالی منتظر به صدادرآمدن سوت پایان بازی تیم شان روبروی نفت مسجد سلیمان بودند که این تیم ۲۹ هفته پیش از آن را بدون باخت سپری کرده بود و در آستانه دستیابی به یک رکورد تاریخی قرار داشت.

 

 

سلطانی در آن مسابقه که با نتیجه ۰-۰ به پایان رسید به رافایل سیلوا(۱۹) و ابوالفضل جلالی(۸۱) کارت زرد نشان داد ولی در نهایت پس از ۹۰ دقیقه تلاش دو تیم بازی با تساوی به پایان رسید و استقلال با هدایت فرهاد مجیدی همزمان با نخستین تجربه قضاوت سلطانی پس از به صدا درآمدن سوت پایان مسابقه، با کسب ۶۸ امتیاز در ۳۰ هفته با تفاضل گل مثبت ۲۹ (۳۹ گل زده و ۱۰ گل خورده) عنوان قهرمانی مسابقات را از آن خود کرد.

 

 

یادآور می شود که شاگردان فرهاد مجیدی در هفته بیست و هفتم و پس از بازی مقابل فولاد خوزستان به دلیل رقم خوردن نتایج دیگر تیم ها قهرمانی شان را مسجل شده می دانستند ولی در نهایت سلطانی(داور مسابقه استقلال) با سوت خاتمه دیدار هفته سی ام سند رسمی قهرمانی آبی پوشان را امضا زد. قهرمانی بدون باخت با رکوردی که خیلی ها معتقدند فرهاد مجیدی را از این نظر دست نیافتنی کرده است.

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها